fredag 8 april 2011

Fantastiskt!

Ännu ett glädjande besked från min läkare! Idag kom ett brev som jag trodde var tiden för läkarbesöket, som jag väntar på, men i brevet stod det att röntgen visar helt stabila förhållanden................
det kom spontant ett glädjetjut följt av tårar.
Ja det går inte att beskriva känslan då man krasst sagt får vet att döden inte kan stå i "rummet bredvid". Jag har nu klarat mig utan cellgift i 9 månader! Jag kan säga att det känns att kroppen börjar hämta sig mer och mer efter denna enorma giftdos.
Jag har under veckan utför så väl seriösa som okulta ritualer inför denna röntgen och besked, vilket blivit ett "tvång" inför dessa aktiviteter.

Firade med god mat tillsammans m familjen!

Jag har under v varit i kontakt med en man vars fru hade samma diagnos som mig. Vi har haft givande samtal.

Med risk att bli nedslagen av någon, men hur kan det vara så underbart att arbeta?!

Var glad för den du är!

6 kommentarer:

  1. Jag blir lika glad varje gång du får dessa positiva besked!!! Helt underbart för er alla och alla oss vänner också :)Det är klart att du ska tycka att det är underbart att arbeta! Det är ju det som är mitt mål med skolan också... Att få jobba o göra nytta och behövas av någon mer än familjen, att få dela med sig av det vi kan och vill göra! Fortsätt fira varje dag nu i det härliga vårvädret, många kramar från S o co.

    SvaraRadera
  2. Underbara nyheter!!!

    Kram från Sofia

    SvaraRadera
  3. Härligt! HÄRLIGT!!! Vi får gå till nyöppnade Annas och fira, det är vi värda :)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Vad roligt och skönt för dig och din familj!! Måste kännas otroligt skönt. Önskar dig en underbart skön vår! /AM

    SvaraRadera
  5. Vad glad man blir för dig och din fam att det är glädjande besked och att du är tillbaka på jobbet - jag bjuder på hembakat bröd f m på arbetet, 11 april - kram L

    SvaraRadera
  6. Jag är så glad för din skull. Hoppas ni får en fin helg.
    GLAD PÅSK/ Gunilla

    SvaraRadera

 

Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online: