torsdag 8 september 2011

Kan detta vara möjligt?


Jag har haft huvudvärk några dagar men den har nu släppt. Huvudvärken är av den graden att 2 alvedon inte kan bota den för en stund utan det är något annat som måste till. I samband med detta är jag åksjuk och vill kräkas. Som sagt var det är inget nytt utan det har jag haft sedan behandlingen från och till. Ibland sitter det i några dagar och ibland en vecka. Det som jag tror hjälper är dessa lakrisnappar. Det hjälper inte med en "napp" utan det måste till 10 st eller mer. Kan det vara möjligt? Vad innehåller dessa för "drog"? Jag kom på det i våras då jag åt några då jag hade denna huvudvärk och den tonade ut............... Jag har sedan testat flera gånger och det har inte slagit fel- BOTAD denna gång i huvudvärken! Är det inbillning?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online: