söndag 27 januari 2013

Cellgiftskur 2 har börjat

Jag fick börja cellgiftskur 2 på angiven dag då mina blodvärden var bra.
Planerad åtgärd på Karolinska v 9 om MR röntgen visar samma bild som tidigare. Tumören får inte ha spridit sig då måste en annnan åtgärd vidtas.
Jag ska göra en röntgen på tisdag i Falun  och en i Uppsala innan v 9 för att de ska kunna utföra åtgärden efter färska bilder.
Cellgifterna är kännbara med matthet, trötthet och illamående men jag är inte sängliggande. Har varit på hockey igår och idag men nu blir det vila på em.

Igår gick våran tvätt maskin sönder efter 15 1/2  år så det var bara att åka och köpa en ny. Den nya är så fin och bra!

Tack du kvinna/Ni som gör vår vardag lättare i situationen vi befinner oss i. Jag tror att du förstår att det är dig//"er" jag menar! Jag är imponerad och oerhört tacksam!

Tack mina arbetskamrater för den fina blombuketten !

Tänd ett ljus!

1 kommentar:

  1. Önskar dig välgång med denna kur och att du tar dig igenom röntgen mm med positiva resultat. Här i SH går vi in i våren, killarna är på tidig morgonhockey som vanligt och Alma sover hos en kompis. Huset är tyst. Tänder ett ljus vid frukosten. Sköt om dig. Kram.

    SvaraRadera

 

Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online: