fredag 22 februari 2013

Operation på Akademiska

Det blir ingen åtgärd på Karolinska då de bedömde att de inte kunde utföra "sin" åtgärd med lyckat resultat.

De kommer att operera mig på Akademiska med sedvanlig neurokir. Jag ska träffa läkaren som ska utföra operationen nästa v.
Det känns skrämmade men jag har inget val, Jag måste klara mig igenom detta! Jag kommer att tro, hoppas och kämpa!

Det är nu uppehåll med cellgifterna pga den kommande op.

Idag firar jag min födelsedag. Innan sjukdomen hade jag inte känt samma lycka (inte reflekterat över lyckan varje dag även om jag alltid tidgare tyckt att jag hade det oerhört bra. Om "bara" de 4 hjärntumörerna kunde försvinna skulle jag vara lyckligast i världen.........) över varje år som passerat på samma vis, men nu är det som att vinna högsta vinsten, att jag fått se mina kära barn växa upp under ett år till!

Forskarna måste komma med ett genombrott gällande ett botemedel snart!

Jag vet att jag  behöver hjälp av högre makter!

Tänd ett ljus!


2 kommentarer:

  1. Grattis på födelsedagen Vilja. Kram :)

    SvaraRadera
  2. Kram kram - jag och J grattar också...tänder ett ljus för dig/er

    SvaraRadera

 

Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online: