onsdag 5 januari 2011

Nytt år och nya förhoppningar!

Det är bäst att jag skriver några rader då flera undrar hur det är då jag inte skrivit på ett tag. Jag mår under förutsättningarna bra och håller det sig på denna nivå kan jag leva ett dräglit liv! Anledningen att jag skrivit lite är att jag har ett litet projekt pågång som jag ska slutföra under januari (projektet har till sin början varit det största jag någonsin påbörjat och jag ska slutföra det nu, med anledning av att jag annars snubblar på mållinjen........) Jag ska berätta historien för er om detta projekt då det är slutfört!

Familjen och jag har haft det bra och njuter av dagarna med ledighet! Det har varit mycket skridskor som alltid och igår var det bad!

Vi har också gjort lite utflykter bl a till min kära vän H och hennes familj som byggt ett nytt hus, VAD FINT DET VAR! (Även om vi hade svårt att hitta så kom vi fram efter ett tag..... Enligt GPS:en bodde de vid en vedhög vid vattnet. Om inte fin utsikt!

Har jag berättat att jag ska bli faster?! Vi har även varit och besökt min bror och sambo och babyn i magen!

Nu vill barnen ha min uppmärksamhet då bandyklubbor och foppatofflor saknas i källaren......

Njut av dagen idag!

2 kommentarer:

  1. Vad roligt att du verkar må så bra! och vad kul att få bli faster. Du får lyckönska från oss. Ditt projekt verkar spännande. Kram!

    SvaraRadera
  2. Härligt att du mår bra som du kan, det vet jag också, för det syns i dina ögon.
    Vad spännande med projektet =)Lycka till med det, vad roligt att bli faster också.
    Ler när jag läser ordet "Foppatofflor" för de är faktiskt jätteviktiga, det har jag förstått.
    Ha en god fortsättning
    Kramar S.H och co

    SvaraRadera

 

Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online: