måndag 31 januari 2011

Röntgen genomförd!

Idag har jag varit på röntgen igen inför kommande läkarbesök, den 7 feb.
Den otroliga väntan har återigen påbörjats. Tur att livet erbjuder aktiviteter så det inte betyder att jag sitter och väntar även om de studer som finns till eftertanke är obeskrivligt jobbiga.

Än en gång har jag tagit hjälp av de människor som utfört goda ting för mig tidigare, jag har fått heeling, den kvinnliga pastorn har bett böner för mig och jag har utfört för mig div ritualer som jag nu inte kan avsluta då det hitintills har medfört positiva besked.

Jag har nu börjat åkt till mitt arbete 2 fm/v vilket känns oerhört bra. Jag har såklart en förhoppning om att dessa timmar ska bli många fler/v!

Livet med familjen "rullar på"!

1 kommentar:

  1. Skönt o höra att du har utökat tiden på jobbet! Nu håller jag tummarna för dig så det blir rätt besked den 7:de, kramar från S

    SvaraRadera

 

Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online: