onsdag 16 februari 2011

RÖNTGENSVAR!

Idag fick jag beskedet efter att Uppsala studerat röntgenbilderna. Det ser stabilt ut och jag pustar ut 2 mån igen! Jag har svårt att ta att de inte ringer och meddelar utan att man måste jaga läkaren för att få svaret? Undrar när de ringer annars. Jag kommer aldrig sluta förundras över sjukvården i denna resa. Även om jag själv är en del av den som anställd och nu även patient. Jag är tacksam för att jag är i det kognitiva skick som jag är och har ork att ifrågasätta och ha synpunkter på den vård jag får.

Tack H för gott samtal idag!

Imorgon blir det jobbet igen!

3 kommentarer:

  1. Åhh vad härligt att det ser stabilt ut men vad tråkigt att du ska behöva jaga svaret som är så viktigt för dig! Och för oss alla runt omkring dig... Njut och ha det bäst kramar S o co.

    SvaraRadera
  2. Skönt! Tur att du har ork att "jaga" dem som kan ge dig/er svar! 2011 är ditt/ert år!!!! Mycket lycka bifogas :) Kram Malin F m familj

    SvaraRadera
  3. Jag glömde att säga sist vi sågs att jag har "det" nära mig, du kanske såg det! Tack kära vän!

    SvaraRadera

 

Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online: