måndag 7 februari 2011

En tumör borta!

Det känns helt otroligt men en av tumörerna (en av de mindre) är borta enligt läkaren i Falun och röntgenläkaren. Denna gång fick jag se röntgenbilderna själv då jag begärt detta. Jag vet inte varför men jag har ändå svårt att tro det, kanske för att de ger olika budskap vid varje tillfälle om lokalistation av tumörerna osv.
Bilderna har nu länkats till Uppsala för att de ska kolla på ett område på 1mm i en av tumörerna, Falun tror dock inte att det är någon aktivitet. Jag är såklart glad men kan inte pusta ut förrän beskedet kommer från Uppsala. Ja, det blev en VÄNTAN även denna gång......

6 kommentarer:

  1. Håller tummarna för att det verkligen är så. En tjej i min föräldragrupp hade faktiskt också haft tre hjärntumörer. Alla tre skrumpnade ihop till små "russin". När vi träffades senast hade det gått över 10 år och fortfarande ingen aktiviter, så under sker!!! kramar Therese P

    SvaraRadera
  2. Jätte- jätte- jätte- braaaa, vad skönt.
    Hälsningar Åsa-Marie

    SvaraRadera
  3. Håller tummarna! låter underbart! vad glad jag blir för din skull ;0)Kram J

    SvaraRadera
  4. Underbart att höra,kramar till familjen!!!

    SvaraRadera
  5. Helt underbart!!! Vad du än gör så fortsätt så det verkar fungera bra! Kramar S med familj

    SvaraRadera
  6. Härligt, vi håller tummarna! Kram Malin F

    SvaraRadera

 

Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online: