onsdag 7 mars 2012

Sportlov i Vemdalen!

"Vemdalens skidområde innefattar Björnrike, Vemdalsskalet och Klövsjö/Storhogna. Vemdalen ligger vid gränsen mellan Jämtland och Härjedalen, ca 49 mil från Stockholm. Samma SkiPass gäller i alla våra tre skidområden till samma pris." Skistar

Ett härligt sportlov i Vemdalen med skidåkning i toppenväder! Vi hyrde en stuga i Klövsjö men vi åkte slalom i Vemdalsskalet vilket passade hela familjens skidåknings krav. Vi hade aldrig varit där innan och kände för något annat än Sälen denna gång. Ett tips till er som är skidsugna såväl på slalom som längd. Det var ett toppenställe! På tisdagen kom familjen F till oss och skidade även de några dagar! Vi hade en toppenvecka!

Jag var också på Spa behandling på Storhogna högfjällshotell vilket var underbart! En födelsedagspresent från "mina" pojkar.

Jag klarade 6 dagar i backen med slalom! Fick glömma sjukdomen för en längre stund. Ingen kan nog tro att jag har denna allvarliga obotliga sjukdom då jag svischar ner för backen, kan inte förstå det riktigt själv vissa stunder men i andra stunder gör den sig påmind.



Nästa vecka är det röntgen den 13:e och sedan läkarbesök den 21:e....... Ja så startar än en gång denna väntan på SVARET. Nu var det 3 månader sedan jag var där....

Om röntgen visar stabila förhållanden kommer jag att börja arbeta 50% 1 april!

Jag älskar denna vårsol och är tacksam att jag fick se den än en gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online: