onsdag 28 augusti 2013

Höst

Höst men ännu har vi fin dagar! Jag försöker promenera 2 ggr/dag på motionsnivå men efter dessa kurer blir det på träningsnivå och likaså mellan dem.
Nu måste jag försöka skydda mig mot alla höstvirus så jag kan slutföra denna kur  och påbörja nästa.
 kur.
Jag försöker få dagarna att flyta på vilket de gör så då har jag lyckats de dagarna!

Jag läser en del dagstidningar och sätter upp små mål för dagen som jag ska göra! Träffar vänner och familjen!

I SÖNDAGS DÅ VI ÅT FRUKOST KOM DET EN NYCKELPIGA OCH SATT SIG PÅ FRUKOSTBORDET.  Nyckelpiga betyder lycka och jag kan inte tolka det på annat sätt än att det kommer bättre tider och då tolkar jag det såklart som att jag kommer övervinna cancern! Kanske ett lätt sätt att se på det hela men ni vet att jag kämpar med allt jag har för att vinna denna hårda kamp.

Jag har börjat må illa nu av cellgiftet då alla starka illamående tabletter gått ur kroppen men jag har vid behov tabl som tur är för jag har ett antal dagar kvar på denna kur.
Det handlar inte om magsjukeillamående el graviditetsillamående utan nu pratar jag illamående. Detta illMÅENDE ÄR INTE LIKT NÅGOT JAG UPPLEVT ANNAT ÄN VID CELLGIFTS BEHANDL.


Njut av skola och det arbete ni får gå till nu när semestrarna är över!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online: