onsdag 14 augusti 2013

ingen tumör aktivitet!

Idag kom ett positivt besked! Ingen tumöraktivitet. Cellgifterna har gett effekt trots att jag inte ens fått  halva behandlingen. Ni som följt bloggen vet att jag fick avbryta pga för låga blodvärde. Nu ska jag påbörja ny kur inom en snar framtid och det känns bra trots att jag vet att jag kommer att må dåligt. Mina värden är åter igen normala.


"Du har jobbat på bra Vilja" det var läkarens ord.
Jag har helt enkelt tänkt klara mig genom det men jag tycker vägen är krokigt och jag stöter på många hinder på vägen som jag måste besegra........ det lät som jag beskrev ett Dataspel,  som jag är så förtjust i. Nu var jag sarkastisk, data och TV-spel har jag aldrig förstått men det har mina barn.

Frågade idag om jag fick börja träna, alltså TRÄNA och det fick jag, fick känna mig för! Hjärnan är nu läkt efter op.
Käraste och jag har firat idag! Sedan brukar jag alltid få en present av mig själv då jag kämpat på alla vis. Denna gång blev det en Odd Molly kofta.

Jag hoppas och tror att detta är början på något positivt på denna långa resa som nu pågått i snart 4 år.

Jag tror som tur är på andra saker än endast vetenskapen. Jag tror det hjälpt mig att färdas på resan.



njut av livet!

4 kommentarer:

  1. Tack och många kramar i solskenet! mvk F

    SvaraRadera
  2. Jätte kul att höra!
    Sköt om dig!
    /AM

    SvaraRadera
  3. Åhh vad glad jag blev av dessa besked!!! Träna lugnt nu och hoppas du inte mår allt för dåligt av nästa kur och fortsätt tänka positivt! Jag fortsätter hålla tummarna och tänker på dig mycket! Stor kram från S med familj

    SvaraRadera

 

Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online: