torsdag 3 oktober 2013

Idag har jag sorg så tårarna inte räcker till.
Idag kom beskedet på förra v röntgen., att det är aktivitet igen i de områdena som de op mig både mars och i maj och att de växt ner i hjärnans djupare delar.
Då jag gjorde röntgen förra v, såg jag en röntgenbild på en stor skärm då jag gick ut (jag var inte inne på röntgenläkarens kontor). Ville kräkas. det får inte vara min hjärna men mycket stämde alltså lokalisation osv.
Idag förstår jag att det var min hjärna som var på skärmen. Tillväxten är godartat m i detta samman hang är det inte bra för på godartat kan inte cellgiftet hjälpa.
Nu är det 4 år jag kämpat och snart måste jag få respons på detta!
Jag kommer att kämpa på och aldrig ge upp.
på det.
Jag har analyserat många och långa  stunder utan att hitta lösningen på denna grymma gåta.
 Även om jag vet att det är läkarnas vetenskap som måste bota mig. Har försökt med mycket själv......

Nästa vecka ska jag få Antikroppar och cellgift. Inga trevliga biverkningar men jag har inget val.

2 kommentarer:

  1. Det här var jobbigt att läsa, men fortsätt kämpa och analysera, vi tänker på dig //ÅB

    SvaraRadera
  2. Länge sedan jag skrev. Tänker på er och hoppas du snart får positiv utdelning för ditt hårda arbete mot sjukdomen. Massor av styrkekramar!

    SvaraRadera

 

Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online: