lördag 12 oktober 2013

Inneliggande på sjukhus

Jag är sämre i min sjukdom. Jag har svårt att gå och klara mig själv. Jag kommer igen i mitt tidigare tillstånd strax.
. En vän som var till mig igår kväll sa "se det, som en vägbula"det ska jag göra och försöka köra över snabbt.man inte gråta

Jag får sjukgymnast och arbetsterapi,
Det är jobbigt då självständigheten fått sig en rejäl törn.........

Här får man inte gråta,,,,,,,,,,,allt ska tydligen ha koppling till sjukdomen.jag är ledsen över situationen jag befinner mig i.

Va konstigt då jag

2 kommentarer:

  1. Tänker på dej och skickar så mycket styrka jag kan! Hoppas du får komma hem snart! Sköt om dig!
    Kram
    /AM

    SvaraRadera
  2. I söndags såg jag en tapper nyckelpiga och då tänkte jag på dig, som jag gjort så mycket sista tiden. Tog det som ett tecken på hopp för dig! När jag läser din blogg känns mina ord lätt otillräckliga, men jag hoppas och tror att mina tankar kan ge dig styrka!
    Stor kram
    AnnaG

    SvaraRadera

 

Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online: