torsdag 29 oktober 2009



Idag måste jag ta fram en "peppningsgåva". Hade tänkt att spara den till Uppsala men NU är jag i behov av den! Fick denna väskan med innehållande tidningar och godis av mina mest nyvunna vänner i Ladies Circle, TACK. Gåvan passade mig utmärkt då min passion är väskor. På senare år har den inte blommat ut i 100% beroende på att jag inte strosat runt och spanat efter ett bra objekt. Det till min kärastes lycka. Tur att jag har egen plånbok.



En till vän som uppmärksammat mitt väskintresse är M-A O F som jag fick denna fina bok av, TACK!

3 kommentarer:

  1. Hej kompis!
    Ja det där med väskor känner jag igen! Min familj brukar säga -inte en till väska, du har ju så många! Då säger jag - å hur många tvspel har ni? Då blir de lite tystare ha ha =) Kramisar

    SvaraRadera
  2. Härligt,
    snygg väska! du är värd en massa peppning =0)

    Kram J

    SvaraRadera
  3. Härligt! Du är verkligen värd all peppning =0) Snygg väska!
    Kram J

    SvaraRadera

 

Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online: