torsdag 29 oktober 2009

TACK M min vän!

Tack M min vän för att Du stöttar mig varje Dag och kommer med kloka ord i min väntan.............

Har även idag varit i kontakt med Uppsala fm och em utan resultat.
Imorgon åker jag iväg till Uppsala oavsett om resultatet kommit. Jag ska då ta bort stygnen och titta hur det ser ut under förbandet efter biopsin.



På em idag var min vän J här. Tänk att vi känt varandra sedan 96 då vi pendlade ihop till Falun då vi var ganska nyexade. J hade med sig några presenter som passar mina smaklökar: morotsmarmelad, ekologiskt örtte och mörk hälsochoklad med extra antioxidianter.




Jag fick även detta hjärta idag från min släkting M, TACK! Det ska pryda vårt fönster från advent.

4 kommentarer:

  1. Åhh, vilket fint hjärta! Köpte själv ett hjärta i mossa och hängde på dörren igår.
    Tänk vad tiden går. Jag tyckte nyss att det var 1996 och vi satt på bussen ihop och pendlade till Falun, och åkte tillsammans i min första bil, en gammal SAAB 99 ;-)
    Uj vad tiden går.
    Håller tummarna för dig idag och hoppas att du får ditt provsvar.
    Kramisar

    SvaraRadera
  2. Hej vännen
    Ser att du har mycket värme omkring dig, vilket även värmer mitt hjärta! Hoppas allt gått bra i Uppsala idag!
    Kram Malin F

    SvaraRadera
  3. Hej! Tänker på dig varje dag. Hoppas på det bästa och instämmer med de andra: är det någon som klarar det så är det du! Många kramar från oss alla i Sandviken

    SvaraRadera
  4. Ser ut som både frukosten och reskosten är fixad! Hoppas du får en bra dag och att du får svar så du slipper vänta ännu längre! Jag tänker på dig, stora kramar S

    SvaraRadera

 

Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online: