tisdag 7 december 2010

Den bästa julklappen jag kunnat få!



Svaret kom idag efter en lååååång förmiddag. Det såg mycket bra ut. Ingen aktivitet i tumörerna trots behandlingsuppehåll på 5 mån vilket läkarna ser som mycket bra och jag kan inte vara mera nöjd i dagsläget.
Jag vet att högre makter (vilka de nu är) har hjälp mig att komma dit jag är idag. Mina prover ser fina ut och nedtrappning av mediciner är ett faktum!

För att fira blev det några nya teknikprylar, alltid lika skoj, även om käraste fick den BÄSTA, för det är han värd. Vad är materiella ting världa mot denna klapp... Ja, svaret är ju ovärderligt. När läkaren gav mig beskedet, kom inombords ett primalskrik!

Tack alla ni som ger mig positiv input av olika slag, jag behöver bli "påhejad". Denna kamp fortsätter och nästa röntgen blir i slutet av januari och läkarbesök i början av februari. Det är så mitt liv ser ut nu, men först ska jag ha en God Jul med min familj.

12 kommentarer:

  1. oj, vad jag har tänkt på dig - er, vad skönt med detta underbara besked - KRAM

    SvaraRadera
  2. Åhh vad härligt!!! Jag är så glad för er skull!!! KRAM från S

    SvaraRadera
  3. Så härligt positivt besked!! Många kramar Laila

    SvaraRadera
  4. Absolut den bästa julklappen och den i förskott, det är ni värda. Din energi och vilja strålar om dig.
    Önskar er allt gott // Kramar S.H

    SvaraRadera
  5. Helt underbart tjejen! Det är absolut den bästa julklappen för oss alla. Stora kramar så ses vi imorgon! Helena

    SvaraRadera
  6. Som skrivet är, det var skönt att läsa om att denna röntgen också var positiv och det var underbart att se dig!
    mvk
    F

    SvaraRadera
  7. Vilka nyheter! Jag är så glad för din skull, och för hela din familj! Kärleken övervinner allt, och med lite hjälp av högre makter blir det ännu bättre! KRAM till er alla!

    SvaraRadera
  8. HEJA DEJ!!!! Ha nu en riktigt underbar julhelg, Kramar från ett vintrigt Lund /Tina

    SvaraRadera
  9. Men va skönt!Är såååå glad för er skull!Nu kan ni fira jul med lite mera ro.Ta hand om varandra och fortsätt fira!KRAM från fam Borg

    SvaraRadera
  10. Hej gumman!
    Jag kan inte bli gladare än att läsa så positiva saker från (och om) dig, det värmer i hjärtat och jag hoppas att du och din fina familj bara kan njuta av julen och verkligen se framåt! Jag tänker på dig ofta ska du veta och jag känner varje dag att jag borde höra av mig mer....tur att det finns dator...o Hotmail!! ;))KRAM// Petra

    SvaraRadera
  11. Vilken underbar julklapp!!! Jag är så glad för dig & din familjs skull. Ha nu en riktigt god jul!! Många kramar Therese i Oskarshamn

    SvaraRadera
  12. Kul att höra från Dig! Hoppas Du och familjen har det bra! Önskar er en fin Jul och ett Gott Nytt År!

    SvaraRadera

 

Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online: