onsdag 24 november 2010

SÄLEN!

Senaste veckan har varit händelserik. Röntgen är nu genomförd i Uppsala och nu är det väntan på svar igen...... (denna gång vet jag att det kommer den 7 dec). Innan röntgen var jag i kontakt med kvinnan som bett böner för mig. Likaså inför denna röntgen bad hon för mig!

Vi var mellan torsdag och måndag i vår andelsstuga, i ett snörikt Sälen! Det var öppet i Tandådalen och i vår favorit LINDVALLEN. Jag kunde åka slalom vilket jag är glad över (har haft vissa tveksamheter inför detta). Det kändes enormt i musklerna ,jag är inte i den fysiska form muskulärt som jag brukar vara även om jag tror att konditionen återkommit. Äldsta sonen och jag åkte högt upp i Lindvallen och då jag såg Sälen by tänkte jag att de får väl hämta mig med skoter om detta inte går..... Jag tog mig ner som jag brukar......... För övrigt var vi på det nya badet Experium där jag blev en erfarenhet rikare, då det var mixade omklädningsrum. Upptäckte då vi gick ut att det fanns dam /herr. Badet var imponerade, så det rekommenderar jag om ni ska dit (det har öppet året om) Ett besök i Sälens fjällkyrka på söndag kväll vilket var fint och rofyllt. Sköna dagar med familjen på den plats som vi alla älskar. Kan inte bli bättre!

Advent börjar knacka på dörren!

1 kommentar:

  1. *ler* mixade omklädningsrum, det lät som något för oss med vår stora nu 12-åriga kusin som inte vill vara själv på herrarnas!
    Välkommen hit, det ser ut som om vi skall fira advent! Ha det annars bra och må vi ses på söndag i mingelvimlet!
    mvk
    F

    SvaraRadera

 

Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online: