tisdag 18 december 2012

....och så kom den tiden.......

Läkarna har funnit en ny tumör i min hjärna som är 1x1 cm och som ska behandlas på något sätt.
Vanlig op, gammakniv och el. cellgifter vet de inte ännu.

Jag trodde djupt inom mig att denna dagen var långt borta men uppenbarligen är den här............ trots att jag inte haft varken symtom eller trötthet.

Då jag igen känt lycka i vardagen och sakta kommit tillbaka till livet på alla plan kommer detta bakslag och jag är på ruta 1 igen.

Jag är övertygad om att någon vill säga mig något, som jag uppenbarligen inte förstår att jag ska förändra.

Jag kommer att kämpa lika denna gång! Mina barn behöver mig, jag kommer aldrig att ge upp.

God Jul till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online: