måndag 10 december 2012

December och julen står för dörren!

Än en gång har jag fått uppleva denna underbara månads intåg.
Det var länge sedan jag skrev men det övriga livet rullar på och det är jag tacksam för.

Fick detta SMS av en vän: "Idag satt jag fram mina ljusstakar med stor glädje"!
Om man är sjuk verkar det som julen på något sätt är en milstolpe eller vad det nu är med denna magiska tid????

Just idag ligger jag hemma med förkylning och feber annars är det ok med mig vad jag vet....... Läkarbesöket ät flyttat till fredag och röntgen är genomför enligt konstens alla regler med förberedande ritualer.

Jag har inte haft några kramper men de har för en lägre tid sedan skickat remiss till en neurolog för koorigering av min krampmedicin och där var jag den 29 november. Jag har fått ökad dos för läkaren tyckte inte att jag hade optimal medicinering då kramper ger sig till känna ibland (senast i april/maj någon gång). Jag har känt mig tröttare men jag tror det börjar ge med sig?!

Hösten har varit bra! Pojkarna, käraste och jag var till London på höstlovet. Vi hade det toppen. Vi hade mål för varje dag så vi hann mycket! Jag har varit lite rädd för att flyga om jag skulle få någon stor kramp men jag hade medicin med så jag hade klarat det ochså.

Jag jobbar fortsatt 50% men har såklart ett högre mål då tiden är inne för det.

Tänd ett ljus i juletid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online: