torsdag 18 april 2013

Läkarbesök igår

Beskedet var att operera igen. Jag känner mig trygg med läkarnas beslut och jag ska  klara detta.Nu är det att ladda fysiskt och psykiskt inför operationen.  Än en gång är jag lycklig över min fyiska förmåga,.att läkarna bedömmer att jag klarar en op till i dagsläget.
Många tankar rör sig såklart men jag är helt fast besluten att jag ska ta mig genom denna hårda kamp.
TRO, HOPPAS OCH KÄMPA är mina ledord.

Har inte fått något op datum men det måste ske inom en snar framtid annars blir de röntgen jag gjort senast gamla igen och jag behöver åtgärden NU.

Vad det vårregnar men ändå skönt att vara ute om man har stövlar och regnställ.




Jag behöver hjälp av högre makter!

2 kommentarer:

  1. Hej Jag känner inte dig, men jag känner med dig. Du är en väldigt fascinerande person. Har läst inläggen och följt dig. Jag hoppas av hela mitt hjärta att du övervinner denna hemska sjukdom. Har man bara öppet sinne och en stark vilja som du har, så fixar man allt. Jag tror på dig. Kämpa på och ta hand om dig kära du. Kram på dig.

    SvaraRadera
  2. Här kommer lite extra av allt från mig! Styrka, mod, ja, vad du vill! Tänker ofta på dig! Sköt om dig!
    /AM

    SvaraRadera

 

Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online: