söndag 28 april 2013

Operation 13 maj

Nu har jag fått tid för operation. Tumören måste bort snarast, helst igår.
Vissa dagar känner jag mig mer orolig men jag kan distrahera mig och inte tänka på sjukdomen vissa stunder. Jag har symtom av tumören.
Nu har jag denna process väldigt aktuell så jag vet precis vad jag ska ta mig igenom.
Jag kommer KÄMPA som jag alltid gjort!

Nu har fotbollssäsongen startat då kommer det lite MATCHER PÅ HELGERNA IGEN. Det är ju skoj att titta på barnen/ungdomarna och vara ute i friska luften.


Jag har varit  rädd för alla virus som är i omlopp med tanke på op  Jag har avstått en del roliga saker pga detta.

Igår  gjorde vår minsting och jag gjort chips av potatisskal. Det var mer roligt än gott. Vi fick tipet på programmet Miljöhjältarna. Ett bra barnprogram. Tipas till dig vuxen om du inte sett det.


Vad fint det är med alla vårblommor!




Tänd ett ljus för mig 13 maj om du har möjlighet ! Vet inte tiden.



1 kommentar:

  1. Självklart kommer jag tända ljus!!! Både hemma ute i en lykta och så har jag laddat ner en mobilapp med ett levande ljus som lyste hela dagen på jobbet vid förra operationen och kommer att lysa även under hela nästa op-dag. Jag håller tummarna som vanligt! Lycka till, många kramar S m. familj <3

    SvaraRadera

 

Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online: