lördag 13 april 2013

Tumören har växt där den opererades bort för ca 1 mån sedan.

Nu känner jag mig rädd.
Läkaren från Uppsala ringde mig i onsdags och meddelade att tumören har börjat växa där den op bort för ca 1 månads sedan.
På onsdag ska jag på läkarbesök och få information om fortsatt behandling. Det går inte med Gammastrålning nu då tumören blivit för stor.
Jag kommer att kämpa på! JAG SKA KLARA MIG GENOM DETTA, JAG MÅSTE!
Jag förstår  vilken diagnos jag har men jag ska ta mig igenom detta och inom en snar framtid tror jag på forskarnas genombrott gällande behandling.

Jag får dagarna att gå!

Har varit lite rädd för alla virus men förhoppningsvis ger det med sig med våren. Att jag inte vill bli förkyld eller något dylikt beror på att jag då kanske inte kan starta behandling och jag vet att jag behövde behandling igår.


Jag ser mig frisk i framtiden och det gör mig gott!

Tack H för promenadsällskap, det är trevligt och Du är trevlig!

Nu blir det promenad i vårrusket!

Ta vara på dagen var dag!

2 kommentarer:

  1. Det är rätt! Kämpa på och fortsätt se dig som frisk i framtiden, KRAMAR <3
    //S med familj

    SvaraRadera
  2. Stor kram till dig Vilja! Hör av dig om du vill för en date.<3<3<3

    SvaraRadera

 

Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online: