torsdag 4 juli 2013

Mellanprov visade låga värde

Igår kväll upptäckte jag flera blåmärken på min kropp vilket jag skall vara observant på.
Efter kontakt med min kontaktssk idag (Hade kontakt med sjukhuset igår kväll också)  fick jag vet att mina värden gått ner efter cellgiftskuren vilket är helt naturligt enligt henne .Därav blåmärken. Jag hoppas att jag inte börjar blöda utan att det stannar m blåmärken.
Nu hoppas jag att min kropp är på "uppgång"och att värdena är bättre nästa v så att jag kan starta kur 2 den 12 juli enligt planen (jag behöver den så väl). JAG SKA TA MIG IGENOM DENNA HÅRDA KAMP OCH KOMMA TILLBAKA TILL" ETT för familjen och mig "NORMALT LIV".
Jag ska klara denna hårda kamp och bli fri från cancern!

Jag fick en lyckta av min bror med familj för en tid sedan, så fort jag tänt den slocknar
 den efter en tid. För några dagar sedan då jag tände den och satt och surfade för att kolla om det kommit upp någon ny behandling, fick jag fram att de nu forskar på ett vaccin i syfte att förhindra återinsjuknande då du behandlats för "min" form av hjärntumör.
Då jag tittade åt sidan var lyktan tänd! Det måste vara ett tecken till mig, att snart kommer den behandling jag väntat på! (j JA,så ser jag på det.  En kvinna av evidensens ståndpunkt, kan tro på annat också).

Igår kväll var jag och käraste till ett av våra favoritställen, TORSÅNG, intog mat och njöt av atmosfären!

Lev livet och njut av var dag!

1 kommentar:

  1. Ja, vad spännande! Fler goda behandlingar, din goda vilja, våra tankar, traditionell/ny och gammal och otraditonella. Postitiva tankar tror jag är utmärkt jordmån för nya friska celler som kompenserar och även tar bort de andra vi inte gillar. Nu är det ljusterapi ute också!

    SvaraRadera

 

Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online: