tisdag 9 juli 2013

Provtagning idag på förmiddagen och därefter vila i stugan

Idag har jag tagit prover igen inför v läkarbesök och den planerade behandlingen.
Även om ja vet vad som väntar mig med biverkningar av cellgiftet så hoppas jag av all  min kraft att jag kan starta behandlingen. Jag vet att min hjärna måste ha detta gift.
Jag har den sista dagarna känt mig ganska pigg, så kroppen måste ha hämtat sig.  Har försökt att "prova " lite vad jag orkar. Det känns viktigt även om viljan är större än hjärnans ork.
JAG KOMMER ALDRIG ATT GE UPP! Än en gång är jag glad att jag också har en tro på annat  annat än vetenskapen!  Vi alla tycker olika men jag hoppas att jag funnit min väg till att bli fri rån cancern!

Idag var jag barnen och käraste i stugan och njöt av sommaren.

Ta vara på dagen!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online: