fredag 19 juli 2013

Avbryten cellgiftskur

Jag har fått avbryta kuren pga dåliga värden, vita blodkroppar. Jag har fällt många tårar då jag vet att min hjärna behöver giftet. Ni som känner mig vet att jag har svårt att ta att jag inte kan fullfölja hela kuren. Heter  man Vilja fullföljer man det man påbörjat. Tvärr kan jag inte påverka detta på något sätt. I svåra stunder får jag trösta mig med att jag fått de två biktigaste kurerna i blodet.

Jag är trött, gäspar men inte trött fysiskt. Hjärnan är väl trött men inte kroppen?

Har gjort lite dagsutflykter med familjen.

Under helgen är det årets happining i stan, crusing så då är vi ute och tittar lite.

Jag ska klara detta och återkomma till det liv jag levde innan sjukdomens inträde i mitt liv.

Jag kommer alltid kämpa!



lEV LIVET!


1 kommentar:

  1. Vad ont det gör i mitt hjärta men Viljan ska klara detta och gör det - tänder nu ett ljus i ljuset...kram kram

    SvaraRadera

 

Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online: