måndag 12 april 2010

Idag är jag LYCKLIG!

Idag vet jag inte hur min morgon och fm fortlöpte........... Om jag mött någon av er tror jag inte att jag hälsat, kände mig som i en glaskupa. Väntade bara på min tid hos läkaren 13.00. Beskedet var positivt då de små tumörerna krympt och den större stått still med minskat ödem runt om. Den medicinska behandlingen i kombination med min "inre bedjan" och healing" har gett effekt. Det är 4 behandlingsperioder med cellgift kvar som förhoppningsvis kommer att ge ytterligare effekt. Läkaren berättade idag att jag ska göra en röntgen igen om 2 mån för att utvärdera resultat (tidigare sa de aug). Jag/vi (familjen) kan nu "leva en tid" på detta besked!

9 kommentarer:

  1. Härligt! Jag är så glad för sin skull! Ingela

    SvaraRadera
  2. Så roligt att höra! Hanna W.

    SvaraRadera
  3. Åh så härligt med ett positivt besked!!!
    Många kramar från Laila

    SvaraRadera
  4. Vilka härliga nyheter! Jag är så glad för dig och din familjs skull. Kramar från Sofia

    SvaraRadera
  5. Grattis! vilket UNDERBART besked och steg i rätt riktning. Det gör mig jätteglad.=)

    SvaraRadera
  6. ÅH! BÄSTA BESKEDET!:o) Och nu är det vår också! Jag är så glad för din skull, och för din familj, och unnar dig att vältra dig i lyxen av en första tuff etapp avklarad, med ett-noll till dig. Så härligt att få ett sådant bra besked just nu.

    Massor av kramar från Maja

    SvaraRadera
  7. Läser din blogg och tänker på ofta på er alla.

    SvaraRadera
  8. Va underbart!!! Tycker du är fantastisk i ditt sunda tänkande. Önskar er all lycka. Kramar från Ullis(i gula huset)

    SvaraRadera
  9. Åhh vad härligt med ett positivt besked!!!! Är så glad för er skull så jag får tårar i ögonen! Grattis o stora kramar från S

    SvaraRadera

 

Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online: