onsdag 7 april 2010

Påsken var snabbt över......

Några vårblommor har kommit upp i trädgården, ska försöka ta ett foto imorgon.

Påskhelgen firades med familjen och vänner! Det var flera fina dagar som vi tog vara på och var ute en hel del. På fredagen var familjen H hos oss och åt. Barnen lekte och hade skoj! På påskafton var det påskbuffe hos mamma och pappa. Käraste och jag gick den promenad vi brukar göra på "storhelgerna" (en speciell rutt), har blivit en tradition. Det var lite människor ute på påskaftons kväll.......
Vi träffade också familjen N under påsken som varit i Jordanien, vi fick se fina bilder!
Några kramper gjorde sig till känna under helgen, som jag skrivit tidigare känns det mindre bra. Jag vill ju att detta ska upphöra.

Jag har under gårdagen varit på röntgen och kommer att få ett "svar" inom kort. Ett svar som jag både vill ha och inte..........beroende på vad det säger.........
Det blev också lite shopping till äldsta sonen som var med.

Imorgon blir det provtagning och sedan kommer min bror och sambo som varit i USA! Det ser vi fram emot!

3 kommentarer:

  1. Härligt att höra att påsken till stor del varit bra dagar! Hoppas att ljuset ger dig mer energi att fortsätta kämpa. Hoppas att det är ett "positivt svar", när du väl får det! Kram Malin F m familj

    SvaraRadera
  2. God avrundning på lovet och kramar.
    F

    SvaraRadera
  3. Skönt att höra att ni haft en bra helg(trots kramperna)!Visst är det härligt med vår promenader och jakten efter vår-tecken pågår ständigt efter vägkanten!Hoppas innerligt att det blir goda besked efter röntgen för er att glädjas åt.Hörde att ett högtryck var på väg....nice !!Sköt om er Kram A-K

    SvaraRadera

 

Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online: