söndag 16 maj 2010

En vecka då jag känt mig mycket bra!

Den senaste veckan har jag känt mig mycket bra. Vad det beror på vet jag till viss del då jag är ganska "ren" ifrån cellgifter nu, då kur nummer 4 startar imorgon.
I måndags var jag och healade mig igen hos samma kvinna som tidigare. Efter detta var det som om allt blev mycket klarare! Inte för att jag kände mig oklar innan men det var som jag upplevde att alla sinnen tog in klarare inforamtion.....
Jag har ju inte gjort något sådan innan jag blev sjuk, men nu när jag upplevt detta förstår jag att jag borde gjort det för länge sedan.

I tisdags fick jag besök av V och hennes lilla L. Det var trevligt!

På onsdagen var det sedvanlig provtagning inför kommande behandling. Sedan ett besök på nytt bageri i Säter, Saffran och Kummin. Värt att prova!
http://www.dalademokraten.se/sida/id/119181/

Hela familjen har varit ledig i 4 dagar och vi har passat på att vara ute de fina dagarna och tagit en tripp till Västerås! Annars fotbollsmatch för äldsta sonen och vi var publik. Det blev en vinst och en förlust.

2 kommentarer:

  1. Låter som att du haft en härlig vecka och att du fick en bra behandling.
    Stor Kram!

    SvaraRadera
  2. Härligt att höra att du haft en bra vecka och ni haft lite extra familijetid!
    Kram Malin F

    SvaraRadera

 

Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online: