fredag 28 maj 2010

"Om det någon gång känns svårt, tänk på humlan, humlan kan egentligen inte flyga men den flyger ändå!" okänd


Fick detta citat av en vän idag! Det fick mig än en gång att inse att det går att klara, det andra ser som omöjligt.

I måndags var min bror och sambo här, så även mamma (som håller mig sällskap och hjälper mig på vardagarna vilket jag är mycket tacksam för). Min bror som inte tror som jag på healing och krafter, som vi 2010 inte kan förklara, upptäcker då en bild ,av huvudet på en man, på en kudde. Den har bildas av solljuset på något sätt. Vi fyra stod häpna inför detta. Vad ville "personen" förmedla? Jag har valt att se det som ett gott tecken! Då bilden tonar bort sveper en skugga över hjärnan.......
Några personer jag pratat med som tror på krafter som vi inte kan styra, har tolkat detta som en skydds ängel och positiva aspekter. Det är tydligen ovanligt att något sådant visar sig. Min bror får den bästa bilden på detta, fotat med mobilen! Kanske att min bror börjar "tro", denna måndagslunch.

I onsdags var mamma och jag på ett besök på Vassbo trädgårdscafe vilket var mysigt.

Torsdag fm var det fika på Annas med K vilket var trevligt! På em hämtade jag A på dagis och sedan kom M med barnen till oss och vi njöt i trädgården av den vackra tiden vi befinner oss i!

3 kommentarer:

  1. Ni är väl en "häftig" familj som är med om underliga saker! Tog han verkligen kort på bilden?! Jag hoppas verkligen att det är ett gott tecken, jag tror ju också på sånt där kramar S

    SvaraRadera
  2. Ja, det blev ett bra foto på hans mobil! Kan man fånga det "onaturliga" krafterna?

    SvaraRadera
  3. Det där måste din bror ha haft svårt att ta till sig - ibland är det saker man inte behöver/kan förstå eller ha förklaringar till - det är bara så -du berättade detta i köket hos mig för några dagar sedan - jag har faktiskt läst detta flera gånger och ja, jag är övertygad om att högre makter finns - kram L

    SvaraRadera

 

Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online: