tisdag 9 november 2010

Är det redan november?!


Novemberkaktusen är vacker! Denna har jag haft ute under en buske under sommaren (ett tips från äldre generationer) och sedan planerat om. Då blir de så här vacker!

Tiden går snabbt trots att jag inte arbetar mån-fredag. Säger som tidigare, tänk att jag varit hemma över ett år och det har gått bra även om jag längtar till ett "normalt liv" mer än något annat, för då skulle jag vara frisk. Jag har varit på arbetet 1 ggr/v ca 2 tim och det har gått bra. Ska dit på torsdag igen!

Känns som vi haft mycket senaste tiden därav lite skrivet här på bloggen.
Jag har varit på heeling och det kändes "bättre" än tidigare tillfällen, dvs att jag har mer egen kraft inom mig, vilket jag ser som mycket positivt!

Igår ringde en läkare från Falun, då min sjukskrivning snart går ut (jag hade lämnat meddelande till henne innan). Hon verkar positiv till att jag orkat börja åka till jobbet. Kommer att fortsätta som jag gjort om jag mår bra! Tänk vad "deras" (läkarnas) ordval vägs mot varandra då man har en mycket allvarlig sjukdom. Även om jag har en egen tro så är det viktigt att någon med med. vetenskap säger några positiva fraser!

Ta vara på dagen idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online: