söndag 31 oktober 2010

Bloggen har idag varit öppen i ett år!

Bloggen är ett bra forum för mig att snabbt få ut information till er alla där "ute".
Det har varit 22452 besökare tom dagens datum vilket är ett bevis på att denna blogg varit och är behövd.

Jag har även varit på jobbet denna vecka. Jag tycker alltid att det är skoj att åka dit. Hoppas ju på en yrkesverksam framtid då jag älskat min uppgift från förskolan, genom grundskolan, på gymnasiet och sist men inte mist åren i studentstaden Lund och nu som leg........ Jag har så mycket mer att ge!

På fredagen pysslade och pyntade minstingen och jag lite till hellowen.

I helgen har vi firat hellowen med familjen N. En lugn med trevligt tillställning. Vi bjöd på 80-tals klassikern jambalaya och kademummakaka- Det blev uppskattat.

Idag söndag en lugn dag med en promenad och hemmasyssslor.

Såklart hockeymatch och träning för äldsta sonen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online: