onsdag 10 mars 2010

Fina promenader i vårsolen!

Vad skönt det är då vårsolen lyser och man promenera längs sjön. Det har varit väldigt fina dagar, vilka känns viktiga att ta till vara på. Jag behöver all energi som jag kan få, då jag nästa lördag igen börjar med cellgifterna, om mina prover är bra. Jag läste i en bok, att för varje steg du tar, så kommer du ett steg längre bort från cancern. Jag hoppas att det stämmer! Det jag vet är att promenaderna hjälper mig på "vägen" under denna behandling!

Barnen är nu friska och käraste och jag är fortfarande glada att vi inte insjuknat...

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Vad skönt att barnen är friska, och att du och din kära vän klarat er.

    Jaa, nog är solen och vårdagarna underbara och inbjuder till härliga promenader, väl värda att ta vara på. Ta väl vara på vårsolens energikickar och ladda batterierna fullt inför nästkommande lördag.

    Kramar från S.H

    SvaraRadera
  2. Underbart med sol för både kroppen och själen! se till att ladda batterierna i dessa sköna vinter-vårdagar...nu går vi äntligen mot ljusare tider igen.

    Kramis. JB

    SvaraRadera

 

Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online: