fredag 19 mars 2010

Start på behandlingskur nr 2 imorgon


Dessa ord värmer, TACK F

Idag på morgonen ringde en läkare från Falun och bekräftade att mina provsvar var ok, vilket innbär att jag får starta cellgiftskur 2 imorgon. Har ställt in mig på några dagar med illamående, yrsel och trötthet, men det brukar vara efter 3 dagar som jag känt biverkningarna........

Jag har idag varit på besök på min arbetsplats och träffat några av mina kollegor. Tänk att jag inte varit på arbetet på 1/2 år, känns ofattbart. Det var trevligt och kändes mycket bra då jag varit där, även om jag blev oerhört trött.

På torsdagen var jag hos en samtalsterapeut som jag nu träffat 3 tillfällen, det är mycket känslosamma och arbetssamma samtal, men jag behöver denna hjälp för att kunna komma framåt och bearbeta de många olika frågeställningar som kommit upp det senaste halv året. Efter behadlingen köpte jag denna blomma som en uppskattning till mig själv.


Healing på en Alternativ medicinsk klinik utfördes på onsdagen. En spännande "aktivitet" som jag tror kommer att "hjälpa" mig att må bättre och förhoppningsvis hjälpa mig i den medicinska behandlingen. Kvinnan som utförde healingen var noga med att betona att hon kan ge verktygen, men att det är "jag som botar mig själv" genom att hon stärker upp jaget. JAG TROR PÅ DETTA, och jag vet att jag behöver hjälp av "högre makter" och min egen kraft för att klara mig genom denna resa..........

Veckan har gått snabbt då jag haft en del aktiviteter.
NU BLIR DET ATT LADDA MED F:s GRÖNA TE OCH CHOKLAD FRÅN KOLLEGORNA, INFÖR MORGONDAGENS CELLGIFT.

2 kommentarer:

  1. ladda och samla kraft med alla olika sorters metoder det går! Kram Malin F

    SvaraRadera
  2. Vi fyller på kärleksbubblan!
    Det var underbart att vara i gruppen tillsammans med dig i fredags!
    Jag önskar dig lycka till och att gifterna tar nu. Jag ser något grönt som kan skicka ut det kvarvarande *ler*
    mvk
    F

    SvaraRadera

 

Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online: