onsdag 24 mars 2010

Uppskjuten cellgiftsstart till i måndags

Vi plockar våra vänner
lika försiktigt som vi
plockar vackra blommor!
Du är plockad av mig....


Tack L för dessa fina ord, jag fick gråta en skvätt då jag fick dessa rader av Dig.

Cellgiftsstarten blev uppskjuten 2 dagar då jag natten till lördag drabbades av magsjuka. Fick ringa Falun tidigt på lördag morgon för att höra hur jag skulle göra.
Det är nu tredje dagen och jag känner biverkningarna. Kommer kanske att kännas mer denna gång då jag inte var på topp då jag startade behandlingen. Det är en jobbig känsla att tycka det är skönt att ligga, inte riktigt min personlighet,men jag ska vila. Om några dagar börjar biverkningarna tona ut........

6 kommentarer:

  1. Vilka vackra ord!
    Kram GN

    SvaraRadera
  2. Du vet väl att man kan "vila sig i form" och just nu är det så du måste göra! Alla sätt är bra eller hur, kämpa på nu, snart är det vår o solen kommer att värma och lysa och hjälpa dig ännu mer att bli frisk, jag tror på dig, du är en otrolig förebild för oss andra i alla fall för mig, kram S

    SvaraRadera
  3. Underbara ord som jag vet att din kompis valde rätt då hon syftade på dig. Stor kram och hoppas biverkningarna tonar ut snart./JB

    SvaraRadera
  4. Mmm, det var stora små ord som gick rakt in i hjärtat.
    Åhh, människan behöver så mycket god tid, bland att vila OCH vara aktiv, inte bara aktiv. Jag är djupt tacksam att du kan formulera dig som att det är skönt att ligga.
    mvk
    F

    SvaraRadera
  5. Vilket fint talesätt!

    Det gör ont att du inte har det så bra just nu, men tror fullt och fast på att det snart ska vända, att du hittar kraft och styrka igen. Kanske finns det en mening med vilan också?

    Kram i den regniga våren!

    SvaraRadera
  6. Vackra ord till en underbar person. Kan bara instämma! Kram M-A

    SvaraRadera

 

Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online: