tisdag 30 mars 2010

Glad Påsk!


Julgranen är utbytt mot riset med fjädrar! Alla högtider har sin tjusning
Detta påskris fick vi tag på i helgen då käraste klev i snö upp till grenen, känns inte riktigt som påsk när man tittar ut. Påskpyntade sedan lite med yngsta sonen.
Gjorde också under helgen en kort vistelse till några affärer för att göra några vårinköp till barnen. Det gick bra men det var skönt att sätta sig i bilen.
Eftersom biverkningarna fortfarande i helgen var mycket påtagliga blev det en hel del vila. Det är tur att det finns tabletter mot illamående. Under måndagen och idag har biverkningarna börjat tona ut, men nu kommer mina dagar med nedsatt immunförsvar. Hoppas på en påsk med familjen och vänner!

Några påskkort gjorda av yngsta sonen.

Idag är det ett halvår sedan jag insjuknade, det känns länge sedan även om jag tycker tiden gått snabbt. Ett halvår fyllt med mycket sorg och tårar men ändå med ett hopp om att klara denna resa!
Denna dag passerade min blogg 10.000 besök. Jag trodde nog inte på så många besök då jag öppnade den. Jag kommer att ändra lite utseendet på bloggen inom kort!

6 kommentarer:

  1. Jag uppskattar ditt skrivande. Det är skönt att läsa om det som är som vanligt trots att mycket förändrats det senaste halvåret. Vi firar det du fixat så här långt! Kramar från H.J.

    SvaraRadera
  2. Önskar dig en Glad Påsk tillsammans med de dina. Snart är våren här på rikigt och om två månader blommar äppelträden ;-)
    Stor kram, JB

    SvaraRadera
  3. Glad Påsk till dig och familjen! Fina kort lillen gjort!!! Kramar malin F m familj

    SvaraRadera
  4. Önskar er en glad påsk kram från Fam L

    SvaraRadera
  5. Tänk att alla barn tycker det är så kul att klippa och klistra! Vi har haft långa perioder med småklippta flisor av allt möjligt som ABSOLUT inte fått röras, för det är rävmat, osv... :o)

    Snart lyser solen över oss och jag hoppas att du av den får ny energi! Du har varit otroligt stark hittills!

    Kram i påsken!

    SvaraRadera
  6. En riktigt Glad Påsk önskar jag er alla o grattis till 10.000 besök på bloggen, tänk vad många som berörs av din situation o vad många som håller på dig! Kram S

    SvaraRadera

 

Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online: