måndag 25 oktober 2010

Hösten är verkligen här!

Under helgen var det barnkalas hemma hos oss. Vad ljuvliga de är dom små liven. En trött hjälte somnade snabbt på lördagskvällen, hemma hos familjen N där vi var på middag.

Söndagen tillbringade vi på gården till ved och lövräfsning. Barnen hjälpte till efter sin förmåga, äldsta sonen tjänade 100 kr efter motivation. Minstingens kommentar var:- Sluta bjud ut pengar mamma. Vad får de allt ifrån?

Lövhögar är härliga att springa och hoppa i.

På söndag morgon hade vi nybakade dinkelbullar på trappan, till frukost. Tacksamhet mot vännerna. Ni vet att vi uppskattar detta.

Idag låg ett paket på trappan från mina kära LC systrar. De har gjort en resa som jag gärna skulle varit med på (ville inte boka resa, då jag inte visste hur jag skulle må). Tack för de fina presenterna, ni är toppen! Jag ska nyttja passetuit inom en snar framtid hoppas jag.


Köpte barkbröd efter att jag sett ett inslag på nyheterna om en kvinna som bakade barkbröd och har nu ett eget företag och lever på detta (här kan man tolka, lever på).Värt att prova, Jag köpte det på Blomsterstugan i Hedemora.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online: