tisdag 5 oktober 2010

Livet är en gåva!


Äntligen fick jag kontakt med sjukvården och ett besked kom, som var positivt. Tumörerna står stilla och ingen aktivitet finns i dem i dagsläget. JAG ÄR SÅ LYCKLIG!
Jag har vunnit den första kampen mot denna fruktansvärda cancerdiagnos.......

Då familjen kom hem såg de mig göra segergester i fönstret, då förstod de.....

Det har varit många turer kring att få detta för mig viktiga svar men då jag i dagsläget är mycket beroende av sjukvården har jag valt att inte klaga. Den dagen/Om jag blir friskförklarade kommer jag gå ut med vissa saker som jag i dagsläget inte vill lämna ut, men jag vet att man måste vara "frisk" för att vara sjuk idag.
Jag kommer såklart att fortsätta tro, hoppas och kämpa för ett tillfrisknande, att ett under ska ske!

Nu ska jag njuta av de kommande månaderna med min underbara familj!

Livet är en gåva! Sköt om er!

10 kommentarer:

  1. Livet är verkligen en gåva Vilja och Du en gåva till livet!
    Jag och min man blir så glada för din och din familjs skull. Stor Kram!

    SvaraRadera
  2. Fantastiskt! Underbart! Härligt! Kramar Malin

    SvaraRadera
  3. Så UNDERBART!!! Jag är så glad för din och din familjs skull!!! Och det är klart att du ska fortsätta tro, hoppas o kämpa för att bli frisk, många kramar från S med familj
    Ps, NJUT!!!

    SvaraRadera
  4. Underbart besked, grattis!

    Ingela

    SvaraRadera
  5. Åh så härligt med ett POSITIVT besked!! Många kramar Laila

    SvaraRadera
  6. ÄNTLIGEN KOM DET UNDERBARA BESKEDET! Se nu till att njuta i massor efter detta fruktansvärda år! Massor med kramar till Dig och Din familj från mig och min familj.

    Sara

    SvaraRadera
  7. En kulen dag när man sitter på jobbet och förbereder sig för nästa lektion, så kommer detta glädjebesked! Jag gläds med dig och jag unnar dig all lycka och frid att kunna njuta av den nu också!

    Så härligt att dina ansträngningar givit resultat!

    Jag tar till vara varje dag, liksom du.

    Kramar i massor till dig!

    SvaraRadera
  8. Underbart Vilja, underbart!! Jag är så glad för dig och din familjs skull. Njut nu och ta hand om varandra! Kram Sofia

    SvaraRadera
  9. Vad jag blev lycklig för dig ocgh familjen och få detta besked - snacka om "något därovan" - fällde en tår för din skull VILJAN.

    SvaraRadera
  10. Åhhh så otroligt SKÖNT att du fått ett POSITIVT besked. Jag blir så glad för din och din familjs skull!!! Din förmåga att tro, hoppas och kämpa är enastående precis som du VILJA! Stor KRAM Helena

    SvaraRadera

 

Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online: