torsdag 10 juni 2010

Sommarlov!

Sommarlovets första dag vilken firades med en Falutur för min äldsta son, mamma och jag. Sommarlovskillen intog Bankens special hamburgare och shoppade lite. Nu på kvällen är det fiske som gäller för honom och käraste. Jag kan själv känna igen känslan av den lååååånga ledighet man hade framför sig. Tänk alla sommarlovsdagar med bad, cykling (C kom du ihåg vad vi cyklade?), glass och sem med familjen. Nu vill man ge sina barn många positiva minnen av sommaren!

Idag har jag varit hos min samtalskontakt i Falun. Har gått där 9 tillfällen så om två veckor då jag haft det 10:e samtalet kommer vi ha en utvärdering och sedan ha ett uppehåll under sommaren. Kommer att återuppta kontakten under hösten, dock kanske lite mer sällan beroende på mitt fysiska mående. Skulle jag känna mig sämre tror jag att jag är behov av samtal oftare.

Våran minsting vill vara ute hela tiden(ha foppatofflor och shorts) vilket är positivt! Han är nöjd med att cykla i vår Skogspark hela dagarna med sin vän J. Vi andra gör gärna några utsvävningar utanför parken!

1 kommentar:

  1. låter superhärligt med sommarlov!!! Ta hand om dig och de dina! Kramis Malin F

    SvaraRadera

 

Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online: