lördag 24 juli 2010

Crusing i Säter


I onsdags var vi hos familjen Y-J på grillat. Det var trevligt och gott! Fick lite inspiration av Dig då du är såååå pysslig. Har börjat klä om och måla en fotpall.
Tack för hjärtat med det fina budskapet! Barnen har letat gamla galgar som de skulle göra ärtrör av, minstingen i sina glasögon han fick av er!

I helgen har det varit crusing i vår stad! I torsdag var det MC, moppe och traktorparad på stan. Det var många som hade dammat av sina fina objekt inför kvällen.
Igår var det crusing med bilar vilket är höjdpunkten på denna helg. Då allt folk stod och tittade svepte två flygplan över hustaken! Vad mäktigt!
Vi fångade ett på bild idag då de svepte över grannens tak. Bäst att ducka.

Igår kväll då vi kom hem fick jag en känning av en kramp, som sedan tonade ut. Nu är jag helt säker på att det är för mycket stimuli som ger kramperna och igår var det både hög ljudnivå och oerhört mycket folk. Vilket det också var på torsdagen.

Jag träffade en vän i torsdags som jag inte sett sedan i jul. Vi pratade en stund och igår kom detta SMS:
"Ville bara skriva och säga att jag tänkt på dig jättemycket sen vi sågs igår. På hur otroligt stark du är! Och vilken förebild du är för alla mammor och tjejer! Dina ögon glittrar och sänder ut värme trots allt tufft du gått igenom. Det är stort tycker jag! Beundrar dig! Kram S"Jag blir ännu starkare av detta!

1 kommentar:

 

Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online: