fredag 9 juli 2010

Det är härligt med vänner!


Detta tidningsurklipp från 24 feb 1979 kom med ett brev till mig för någon vecka sedan. Visst får man sig ett skratt. Femåriga X har ritat två glada gubbar. De ska föreställa henne själv och kompisen "Vilja". Tack M som skickade detta till mig!

Idag ringde en läkare från Falun mig. Mina värden såg bättre ut så jag får starta kur 6! Tänk att jag får en känsla av lycka att kuren får starta trots att jag vet att jag kommer må dåligt ett antal dagar, förgifta min kropp igen, men som en person skrev till mig. Ont ska med ont förgås........ Jag har ju efter varje kur sett till att jag kommit iform igen och det tror jag hjälp mig på denna resa. Jag har också tackat mig själv för att jag var i så god kondition då jag insjuknade. Läkaren som jag träffade i Uppsala (okt) som gjorde biopsin (tog proverna i hjärnan) på mig sa att dessa fina värden kommer du att ha nytta av..... Jag hoppas att de kommer hjälpa mig långt påväg även om en del måste underhållas, kondition är ju tyvärr färskvara.

Vad tysta sommarkvällar kan vara (när käraste stängt av häcksaxen.......)

1 kommentar:

  1. Helt underbar teckning! det är kul när man har sparat sådana där saker.
    Bra att dina värden är fina igen så att du snart kan fortsätta med kur 6, om än det är tufft för din kropp. Jag tror också att du har nytta av din goda fysik vid dessa behandlingar.
    Stor kram!

    SvaraRadera

 

Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online: