fredag 10 september 2010

Läkarsamtal

Klockan 18,30 ikväll ringde läkaren från Uppsala och meddelade att de haft mina röntgenbilder och röntgenfilmer uppe på konferens under gårdagen. De kan inte klargöra vad som är ärrbildningar och vad som ev skulle kunna var tumöraktivitet. Jag kommer därför få åka till Uppsala igen och göra en röngen, för läkarna i Uppsala vill ha ännu finare bilder för att kunna säkerställa ett resultat. Så det blir väntan igen på röntgen och åter på samtal ifrån honom. Det är nog värt denna väntan då jag känner att jag är i TRYGGA HÄNDER.

Käraste och jag sitter bredvid varandra med varsin dator. Det kanske är som äldsta sonen sa då vi i helgen köpte en ny dator. - Förstår ni att det är ett stort steg för mänskligheten då familjen X köpt en ny dator.

4 kommentarer:

  1. förstår nu varför jag inte fått kontakten - du var ju inte hemma - tänker på dig KRAM Louise

    SvaraRadera
  2. Skickar kramar i massor! Malin f

    SvaraRadera
  3. Hihi, hoppas den nyinförskaffade apparaten funkar bra nu då!:o)

    SvaraRadera
  4. Hej Vilja! Följer din blogg och tänker på dig! Hoppas det går bra med nya röntgenundersökningen och läkarsamtalet. Jag håller alla mina tummar och tår för dig.
    Stor kram från Helena i Svedala

    SvaraRadera

 

Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online: