onsdag 15 september 2010

Tid för röntgen

Igår ringde en ssk från Uppsala och meddelade att jag ska få utföra röntgen hos dem på fredag. Jag måste få denna omgång klar nu, veta att det "står still" och om det skulle vara något annat så måste en behandling igång snarast.

I måndags fm gjorde en kramp sig tillkänna igen. Min mamma och svägerska som iaktog mig sa att om de inte vetat det och jag inte sagt något hade det gått dem obemärkt förbi. Det känns bra att den blir mindre för varje gång hittils och jag hoppas att det får förbli så.

Har fått en chakrapåse av min kära vän M, skriver lite mer om den sedan.

På fm blir det en promenad!

4 kommentarer:

  1. Hej Vilja,
    det låter positivt att kramperna är så små. Jag vill önska dig lycka till på fredag. Jag tror att du är i goda händer i Uppsala.
    stor Kram J

    SvaraRadera
  2. Skönt för dig att den blir mindre för varje gång.... Följer din blogg och håller tummar och tår för dig. Du har sån styrka!! Blir glad varje gång jag ser dig :0)Sänder dig och familjen stooora kramar/ u i det gula huset

    SvaraRadera
  3. Skönt att få det gjort! Skickar kramar och STYRKA! KRAM!

    SvaraRadera
  4. Hoppas allt gått bra idag!!!! Kramar malin f

    SvaraRadera

 

Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online: