tisdag 9 februari 2010

Åter en kramp


Gårdagen visade sig i vinterskepnad av det vackraste. Här en bild från vår stad.

Jag fick under eftermiddagen en kramp igen vilket känns otroligt jobbigt. Jag vill att detta ska vara över..... Jag har försökt att analysera allt jag gjort de dagar jag haft en kramp,för att försöka se ett samband. Om det är något jag kan undvika att göra men, har inte funnit något och det kanske inte finns ett svar, vilket är frustrerande då jag är en människa som vill se sambandet. Det är väl ett sätt att ha kontroll över sjukdomen.

Söndagen var en utedag! Käraste och pappa skottade av vår carport vilket var välbehövt.

Lördagen inleddes med brunch hos failjen B. Det smakade mycket gott och var trevligt. TACK!

Under fredagen firade vi äldste sonen på kvällen med familjen N. Det blev hamburgetallrik som födelsedagsbarnet hade önskat. Hockey för äldsta sonen i Leksand.

1 kommentar:

  1. Åh vad tråkigt att du inte mått så bra! Jag håller tummarna för dig imorgon! Kram!

    Maja

    SvaraRadera

 

Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online: