torsdag 25 februari 2010

Cellgifterna slut för denna gång!

Har nu ätit dessa gifter i 5 dagar och det känns. Har varit mycket illamående och trött denna period. Kanske beror det på att strålningen tagit ut sitt rätt på hjärnan/kroppen? Dag 3, 4 och 5 är syntomen som värst..... och ska börja tona ut dag 8 enligt läkarna. Jag tror det känns lite bättre redan idag! Känns lite som en väntan på att symtomen ska gå över. Har lite svårt att vänja mig med att dessa behandlingar kräver en väntan i allt.... Ett sätt att leva......


Vill visar er min favoritdryck Ramlösa, en succe som funnits i 300 år, det måste vara ett tecken på att det är gott!

Tänk denna dryck som är min favorit, är jag inte ens sugen på. Nu tänker ni mina vänner, vin och vinkällaren. Vill spy då jag ser dörren dit, och så har det varit sedan jag insjuknade. Måste vara ett tecken på att vin inte är något för mig för tillfället. Även om det förrut varit lite av en hobby att fylla hyllorna mer än mig själv.

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Ja, jag tror absolut att cellgifterna kommer åt när du är trött och tagen! Det är vägen för att de där illbattingarna skall gå åt.
    Kram på dig!
    mvk
    Fia

    SvaraRadera
  2. Stor kram, hoppas vi kan ses snart ;-)

    SvaraRadera
  3. Är du ledig något på sportlovet? Kanske en fika på Annas?

    SvaraRadera

 

Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online: