lördag 20 februari 2010

Cellgiftsstart

Påbörjade idag cellgiftsbehandlingen. Mitt "hemapotek" hade fått hem cellgifterna igår, så på morgonen idag började jag denna behandlingsperiod som kommer att pågå i 5 dagar. Hoppas att jag tar "OS guld" i denna hårda kamp.


Jag tror aldrig att jag följt OS så bra som detta år?! Även om jag inte är uppe nattetid. Kanske att jag följde det mer slaviskt då äldsta sonen fötts.... då var jag uppe nattetid, och lärde mig en del nytt, bl a om Curling. Tycker faktiskt att det är kul att titta på men det slår inte Alpint och hockeyn.

4 kommentarer:

  1. Kämpa på min vän, du är redan värd en OS medalj genom din vilja.
    Medsänder också energi till medföljande bragdmedalj i kämpande.
    Många kramar från S.H med familj

    SvaraRadera
  2. Kämpa på, jag fortsätter hålla tummarna för att du ska ta guld!!! Kram S

    SvaraRadera
  3. Jag tror på guld i din kamp!!

    Min dotter körde upp mig före 05 imorse så jag hann med både curling & hockey :)

    SvaraRadera
  4. Grattis på födelsedagen:) Hipp hipp hurra!!!

    SvaraRadera

 

Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online: