söndag 1 november 2009

Hur helgen har fortlöpt

Lördag morgon och fm fortlöpte med frukost och lite innebandy ute med barnen. Kollade av så motoriken stämde och gjorde någon rusch för att kontrollera att jag kunde springa som förr, vilket jag kunde. Mamma och pappa kom med lunch! Tänk vilken förmån jag har, att ha så UNDERBARA FÖRÄLDRAR. Jag älskar er och det vet NI!

Lördag kväll firade vi Hallowen med familjen N som hade god mat med sig, TACK! Barnen busplingade och sa: Bus el Godis. De fick ihop en del gosaker.



Söndag fm tog vi en långpromenad (inte 1 mil som jag brukar utan en normal söndagspromenad). Det var skönt och framför allt det kändes ok. Sedan var det söndagsmiddag hos mamma och pappa!

TACK, denna burk med mina favoritskorpor kom med "bud" till mig under söndagen. M du vet vad jag vill ha, de var helt underbara!



Jag har givetvis haft många gråtattacker och känslosamma samtal under helgen.Det var mycket känslsamt då min yngste son sa till mig. Du ser lite ledsen ut på ögonen ibland mamma... Det är för att du är sjuk...... Jag kommer aldrig att ge upp hoppet!

2 kommentarer:

  1. Tänker på dig varje minut!/Helena

    SvaraRadera
  2. Barn är så kloka, tårarna rinner när jag läser sonens hjärtskärande ord. Hoppas att vi får träffas på torsdag. Kram Malin G

    SvaraRadera

 

Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online: