fredag 13 november 2009

Mässa 17 nov 2009 kl 07.30

NI SOM VILL DELTA I MÄSSA, FÖR MIN HÄLSA; TÄND ETT LJUS 17/11 kl 07.30 PÅ ARBETET EL. I HEMMET.

En del av er kanske har läst kommentaren 5/11 från Wojtek under: "Lyckan bor inte i en bil el ett par nya skor. Den finns inom dig! (Det gäller bara att hitta den)" Jag har kopierat in inlägget för att uppmärksamma er på Mässan!

"Hej,
Efter att ha läst Din blogg ringde jag till min mamma i Gdansk. Den 17 november kl. 7.30 kommer de att läsa mässan för Din hälsa i katolska kyrkan nära min mammas hus. Ska vara i Polen då och blir också med på mässan.
Varma kramar,
Wojtek"
(PS: Wojtek och jag har tidigare arbetat ihop).

Dagen har förlöpt väl och jag har känt mindre biverkningar av cellgifterna (även om de som gett sig till känna varit överkomliga).

På fm uträttade jag lite ärenden. Jag fick då denna fina Madonna av M på mig & alice. Du vet att jag uppskattar den. Ni nära och vänner som inte känner till M butik besök hennes blogg och få en blick av hennes liv och fina butik. http://migoalice.blogspot.com/ KRAM


Min kollega M-L var hem till mig under kvällen och jag fick dessa fina servetter av henne. Jag citerar dig för jag tycker det var så bra."Vardagslyx ,Min tanke är att presenten skall användas för att förgylla vanliga vardagsmaten. Får inte sparas till speciella tillfällen! Varje dag är ett speciella tillfällen!" Jag SKA använda dem till vardags. Jag vill bara säga att du är underbar, jag älskar dina kommentarer. Jag är tacksam att du valde att komma till "oss". KRAM


Under kvällen gjorde familjen en liten utflykt till Fäggeby och kollade på fyren de byggt där. Den lyste fint i mörkret! Ni kan gå in på denna länk till lokaltidningen och läsa om fyrens uppkomst 2009.http://www.dt.se/nyheter/hedemora/article510098.ece



Vi avslutade med hämtmat, gott.

7 kommentarer:

  1. Vilket härligt nätverk av underbara människor som omger dig Vilja!
    Vardagslyx borde vi alla ta till oss. Varför spara finporslin och annat till enbart vissa tillfällen...Hon är en klok kvinna din vän M-L
    Jag ska komma ihåg att tända ett ljus för dig på arbetet på tisdagen och medverka i att skicka positiva tankar till dig.
    Hoppas du haft en bra helg. stor kram!

    SvaraRadera
  2. Helgen har varit bra! Har varit två pass i ishallen, plus lite övrigt som jag kommer att skriva om en annan dag.

    SvaraRadera
  3. Hej, jag tänder ett ljus innan jag åker till skolan. Ska va där vid 8 o ville inte tända i bilen dit... =)Det kommer att lysa för dig i flera timmar ute på gården, kramar Stina

    SvaraRadera
  4. Tisdag och klockan är 07.30 och vi tänder ett ljus och ber med djupet från våra hjärtan....Kram M-AF

    SvaraRadera
  5. jag har tänt ett ljus idag tänker på dej och ber från djupet av mitt hjärta massor av kramar lotta

    SvaraRadera
  6. Kära vän! Tände ljus i vårt lilla arbetsum imorse! Kram Maja

    SvaraRadera
  7. Vilja,
    idag på väg till jobbet sms.ade jag även en massa släkt och kompisar som i sin tur skulle tända ett ljus för dig! Hoppas att du kände all vår värme och att den ger effekt. Stor kram!

    SvaraRadera

 

Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online: