tisdag 3 november 2009

"Lyckan bor inte i en ny bil el ett par skor. Den finns inom dig! (Det gäller bara att hitta den)" Okänd

Idag ser jag en ljusning i min situation. I kväll RINGDE en läkare mig och berättade att jag ska få påbörja min cellgiftsbehandling i hemmet denna veckan, vilken lycka! Jag vet att jag jobbar mot klockan, så det ser jag som ett framsteg. Jag såg och hörde en lättnad hos alla mina nära, framförallt min käraste. Strålning kommer ske i Uppsala senare.



Tack familjen K för denna fina bukett och besöket, det uppskattade jag!

13 kommentarer:

  1. Jag känner stor glädje för att du får komma igång med behandling denna vecka! Lycka till!Kram M-A F

    SvaraRadera
  2. Åhh, vad positivt att du ÄNTLIGEN får påbörja behandlingen och vad skönt att kunna göra den i ditt hem, bland dina grejor och omgiven av din familj.
    Vilken lättnad att slippa vänta. Håller verkligen tummarna (och alla tår med.)
    KRAM J

    SvaraRadera
  3. ÄNTLIGEN!Vi gläds med dig.Det kommer att kännas skönt för hela din familj att det går i rätt riktning.Och kom ihåg att bakom varje skugga finns det ljus!!!Kram A-K

    SvaraRadera
  4. Åh vad skönt att du får sätta igång! O att du får vara hemma o göra det =) Vi håller alla tummar o tår vi kan! Massor av kramar S

    SvaraRadera
  5. vad skönt att det äntligen händer nåt massor av kramar till er /Lotta

    SvaraRadera
  6. Åh vad härligt med lite goda nyheter! Det är du värd! Kram!

    SvaraRadera
  7. Lycka till med behandlingen! Jag håller tummarna! Kram Malin G

    SvaraRadera
  8. Men vad glad jag blev nu! Skönt att det börjar att röra på sig och vad skönt att även få göra det hemma.

    KOm ihåg att ljusen vi tänder på kvällen nu är riktade till dig och ditt tillfrisknande!

    Varma kramar till dig.

    M

    SvaraRadera
  9. Så skönt att höra att du äntligen får börja din behandling!Stort lycka till! Kram Helena

    SvaraRadera
  10. Hej,
    Efter att ha läst Din blogg ringde jag till min mamma i Gdansk. Den 17 november kl. 7.30 kommer de att läsa mässan för Din hälsa i katolska kyrkan nära min mammas hus. Ska vara i Polen då och blir också med på mässan.
    Varma kramar,
    Wojtek

    SvaraRadera
  11. Mmm, allt rör på sig nu! Många kramar! Fia

    SvaraRadera
  12. Kämpa på Linda, Jag vet att du klarar det!
    Kram Louise Sälgström

    SvaraRadera

 

Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online: