onsdag 2 december 2009

Tårar


De senaste veckorna har jag fällt fler tårar än jag gjort i hela mitt liv. Jag är inte någon person som gråter till vardags, det lät ju konstigt, men jag är en känslomänniska. Trots det ska det mycket till för att tårarna som komma. Den senaste tiden har varit MYCKET och många tankar har passerat min hjärna och känsloliv vilket resulterat i mängder av tårar. Jag förstår vad jag står inför.

Imorgon tror jag att min största kamp i livet kommer att starta, och jag är redo att KÄMPA, TRO OCH HOPPAS!

4 kommentarer:

  1. Jag tror att gråten har en förlösande och helande kraft i sig.
    Dessutom sägs det att man minskar halten av det stressande hormonet kortisol då man gråter.
    Imorgon kommer du att börja den riktiga kampen mot sjukdomen, ett steg närmare att bli frisk! Jag tror på Dig! * KRAM *

    SvaraRadera
  2. Vi kämpar, tror och hoppas med er, dej och din familj. M,S,J,J

    SvaraRadera
  3. Tårar är inget att skämmas för, på något sätt måste allt du tänker och känner under denna period få komma ut. Kan berätta att jag gråter ibland då jag läser hur fantastiskt du skriver och berättar om ditt liv, jag beundrar Dig och din styrka i massor!

    Nu kommer några ännu mer intensiva veckor som jag är övertygad om att du kommer att fixa på bästa sätt. Ta nu vara på din styrka och allt positivt som finns i och omkring Dig. Kommer att tänka på Dig och dina närmaste ännu mer än vanligt och önska massor med lycka tillkramar!!!! KÄMPA NU!!

    SvaraRadera
  4. Jag skickar all kraft, allt hopp och all tro till dig!

    Kram Maja

    SvaraRadera

 

Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online: