onsdag 30 december 2009

GOTT NYTT ÅR!


Önskar er Gott Nytt År med denna fina bukett!

Uppsala tor. Började med strålning även idag. Det verkar vara lite lugnare där nu så behandlingen startar på utsatt tid. Har fått reda på att mitt slutdatum för strålningen är 20 januari om allt fortlöper enligt planerna.
Gick en långpromenad och intog en lunch på stan. Efter det gick jag till Domkyrkan för att hämta kraft och styrka i denna lugna miljö. Bussresan hem gick snabbt idag,vi har inte varit så många på bussen denna veckan. Jag var hemma 16.10! Idag kände jag att jag behövde vila en stund i soffan då jag kom hem, var lite "cellgiftsmatt". Det är en speciell matthet. Jag hämtade mig snabbt och är nu pigg igen.
Idag då jag hörde en låt på radion fann jag mig själv sitta och småle, det känns som det var länge sedan jag log åt en låt och ville dansa. Det känns underbart efteråt då man haft denna känsla som man saknat sedan en tid. Ni mina Lundakamrater förstår nog vad jag menar då det gäller låten, vilket party vi hade och spelade låten om och om igen: Weather Girls - Its Raining Men. Kolla in videon! http://www.youtube.com/watch?v=hGLZqDXau98

6 kommentarer:

  1. Jag vill önska dig och din familj ett Gott Nytt År! Många kramar från oss i Utah!

    Du är en sån bra bloggare, tycker mycket om dina texter som förmedlar en väldig livsvilja och klokhet.

    /L

    SvaraRadera
  2. Gott Nytt år till dig och familjen! Ja den gamla slagdängan känner man igen, det va en härlig tid med mycket bus:)
    Kramar Malin F

    SvaraRadera
  3. Today...I wish you a day of ordinary miracles-

    A fresh pot of coffee you didn't have to make yourself.

    An unexpected phone call from an old friend.

    Green stoplights on your way to work or shop.

    I wish you a day of little things to rejoice in...

    The fastest line at the grocery store.

    A good sing along song on the radio. (vilket du ju redan fått ;-)

    Your keys right where you look.

    I wish you a day of happiness and perfection-little bite-size pieces of perfection that give you the funny feeling that the Lord is smiling on you, holding you so gently because you are someone special and rare.

    I wish You a Day of Peace, Happiness and Joy.

    They say it takes a minute to find a special person, an hour to appreciate them, a day to love them, but then an entire life to forget them.

    Gott Nytt År till dig och din familj Vilja!

    SvaraRadera
  4. Jag önskar dig o familjen ett Gott Nytt År kramar S med familj!

    SvaraRadera
  5. Gott nytt år till dig och din familj! Minns den festen som den var igår. Herregud! :oD Många glada minnen från den tiden!

    Kram Maja

    SvaraRadera

 

Antal besökare totalt:
Antal besökare i dag:
Antal besökare online: